Miközben az korántsem biztos, hogy a magazinban megjelenő fotó valóban az újdonságot ábrázolja, a „kettes” is a megújult formatervet hordozza majd magán, amire kiválóan rímel a papírra vetett ábrázolás. Egyes források szerint a kisautó a CX-5 rövidített platformjára épül majd, s a SKYACTIV technológia összes gyümölcsét magán viseli.
Ennek köszönhetően az egyébként is kiemelkedően alacsony önsúly még csekélyebb lesz, miközben a motorpalettán a már bemutatkozott 1,5 literes, átdolgozott erőforrást találjuk. Ez 100 lóerőt és 150 Nm nyomatékot állít hadrendbe, kimondottan alacsony, 5 l/100 km alatti fogyasztás mellett. Emellett valószínűleg itt ünnepli majd premierjét az 1,3 literes motor átdolgozott verziója, melyhez ezúttal nem öt-, hanem hatfokozatú váltó kapcsolódik. A 80-85 lóerős, 130 Nm-es csúcsnyomatékkal rendelkező erőforrás érdeme remek fogyasztása lesz – a 4 l/100 km-es érték elérése is elképzelhető.
Ha valóban igaz a platformról szóló pletyka, nagyobb erőforrásokra is számíthatunk a kínálatban. Legalábbis mi a márka helyében biztosan nem hagynánk ki a kétliteres, 165 lóerős motorral szerelt izgalmasabb sportváltozat elkészítését, de valószínűleg a várható eladásokat és a jelenlegi beruházásokat elnézve erre a lépésre maximum csak a későbbiekben szánja rá magát a Mazda.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!