A gazdaságos modellként beharangozott, két üzemanyaggal is üzemképes Adam gyomra a benzin mellett LPG-vel, azaz autógázzal tölthető meg. Az Opel nemrég már bemutatta a Frankfurtban debütáló 1.0 SIDI turbót, amely 115 lóerős csúcsteljesítménnyel az Adam legerősebb erőforrása is lesz egyben, ám a gázos verzióhoz a jól bevált 1,4 literes szívómotort használták a szakemberek.
A cseppfolyósított gázt is hasznosítani képes erőforrás 87 lóerős, ami elégséges a csöppnyi Adam mozgatásához, LPG üzemmódban pedig a gyártó szerint 6,9 liter gázt kortyol, ami mindössze 112 g/km-es kibocsátásnak felel meg. Az LPG-tartályt hátulra, a padló alá telepítették a mérnökök, így sem az utastérből, sem a csomagtérből nem vesz el helyet a második tank, amely 35 literes kapacitással rendelkezik.
Így nem csoda, hogy a picike Opel igencsak combos hatótávra képes: autógázzal 500 km-t tud megtenni az Adam 1.4 LPG EcoFLEX, amihez a benzintankból származó kilométereket hozzáadva 1200 km-es hatótávot tudhat magáénak az autó. Noha jelen pillanatban még csupán rendelhető az LPG-s Adam, hamarosan megérkeznek a szalonokba az első példányok.
Természetesen a németek nem mindenütt árusítják majd az átalakított Adamokat, de mivel hazánkban nagyon kedvelt üzemanyag az autógáz, nem csoda, hogy szerepel a kínálatban. A Jam, Glam és Slam felszereltséggel válaszható benzin-gázos modell indulóára itthon 3 930 000 forint.