Az alapokat adó Samsung SM5 már egy éve ment át a szokásos fiatalítókúrán, így nem csoda, hogy a Latitude is átesik hasonló ráncfelvarráson három évvel a moszkvai debütálása után. A Renault kénytelen lépni, hiszen a német riválisok uralta piacon egyébként is nehezen tud érvényesülni. Noha a gyártó még nem adott ki hivatalos közleményt az említettekkel kapcsolatosan, a kiszivárgott képek és információk szinte mindent elárulnak.
A Latitude orrát szinte teljesen átszabták a formatervezők, amely így érdekes módon talán a Safrane-t, a Renault utolsó prémiummodelljét juttatja eszünkbe. Ledes menetfények, méretes fényszórók és nagyra rajzolt, krómozott hűtőmaszk uralja az összképet, s persze a lökhárítón is változtattak.
Hátul már szükségtelennek tartották a markáns átépítést, inkább csak finomítgattak a szakemberek: ledes lámpák kerültek ide is, de régi formájukat megtartották. Az utastérről nem kaptunk fotót, ám ezen a ponton sok újdonságot hiába várunk, leginkább új betétekre és anyagokra, esetleg okosabb fedélzeti rendszerre van kilátás.
A motorháztető alatt egyelőre csak dízelmotorok kapnak helyet, nem meglepő módon a 150 vagy 175 lóerőre skálázott 2.0 dCi és a meglepően korrekt produkcióra képes, háromliteres, V6-os turbódízel erőforrás a maga 240 lóerejével.
Mivel az SM5 a ráncfelvarrással a Renault 1,6 literes turbós benzinesét is bekebelezte, könnyen elképzelhető, hogy a Latitude esetében sem lesz ez másképpen, s a kínálat a 180 lóerős 1.6 TCe-vel gazdagodik szeptemberben, méghozzá az EDC névre keresztelt dupla kuplungos automata váltóval párosítva.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!