A 300 lóerő körüli teljesítményt hatfokozatú, dupla kuplungos váltó továbbítaná a négy kerékhez. A rendszer összjátéka öt másodperces 100-as sprintet eredményez, a végsebességet elektronika limitálná 250 km/h-ban. Az összképhez hozzátartoznak az ilyenkor megszokott, vadra szabott légterelők és óriási légbeömlők – persze kell is a pluszlevegő az izmos erőforrásnak. E mellé kétszer kettős véggel felvértezett kipufogórendszer és diffúzor is csatlakozik. Nem hiányozhat a repertoárból a mélyre ültetett sportfutómű sem.
A Cupra verzió jövőre érkezik, az R-re pedig – ha a vezetőség pozitív döntést hoz – még legalább két évet kell várnunk. Örömteli lépés volna ez a Volkswagen spanyol divíziójától, hiszen színesedne az igazán heves vérmérsékletű sportkompaktok kínálata, ám a németek ezzel belső konkurenciát teremtenének a készülő Volkswagen Golf R-nek.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!