A hétüléses SUV jóformán visszatérhet a tervezőasztalhoz, ugyanis az előzetes formatervet a vezetőség túlságosan brutálisnak, agresszívnek találta, ráadásul jóformán az utolsó utáni pillanatban. Persze egy ilyen méretű és pozicionálású modell esetében csöppet sem gond, ha a kiállás mokány és határozott, de nyilván az Audinak nem célja, hogy túlságosan gőgös, az emberek számára ellenséges arccal küldje piacra az új generációt.
Hogy a formatervezési fiaskónak van-e valamiféle köze Wolfgang Dürheimer távozásához, egyelőre nem tudni, azonban érdekes az időzítés, miszerint a Q7 körüli mizéria éppen a fejlesztési részleg vezetőjének kirúgását követően pattant ki. Nem mellesleg az is a történethez tartozik, hogy az A1 és R8 tisztán elektromos verziójának elnyomása is Dürheimer lelkén szárad, hiszen a vezető nem lelkesedett az elektromos autókért, s ezt nem is titkolta.
Akármi álljon a Q7 csúszásának hátterében, drága mulatság a végeredmény, hiszen az utolsó pillanatban hozott döntés a módosításról, illetve annak következményei mintegy 60 milliárd forintnak megfelelő költséggel járnak. Hogy végül mikor kerülhet gyártásba a Q7, nem tudni, de immáron az előzőleg közölt 2015-ös premier is veszélybe került. Persze a technika fejlesztése ennek ellenére töretlenül folyhat, de az új formák hozzáigazítása bizonyosan többletidőt igényel.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!