A hosszbeli növekedés az átformált első lökhárítónak köszönhető. Így a tengelytáv, ezáltal pedig a kiemelkedően jó, 10,4 és 11,6 méteres fordulókör sem változott. A nagyobb túlnyúlás ellenére maradt a 32 fokos első terepszög, amely mellé továbbra is 25 fokos rámpaszög és 22 fokos hátsó terepszög csatlakozik.
Nem csak a nappali menetfény lett ledes, de felár ellenében a teljes első fényszóró a hatékonyabb világítási rendszerrel bír. Az átformált 17 és 18 colos kerekek mellett új színek is kerültek a palettára. Ennél is fontosabb a belső tér megújulása, amely főleg a műszercsoport színesre váltó kijelzőjén, valamint az új, 7 colos központi kijelzőn érhető tetten, melynek környékén átrendezték a klíma, valamint az audiorendszer vezérlőit.
Emellett az ülések kialakítása is enyhén változott, valamint új színek kerültek a kínálatba. A második üléssor az eddigi 33,8 helyett már 46 fokos tartományban dönthető, ami a nagyobb variálhatóság mellett megkönnyíti a be- és kiszállást a harmadik üléssorban helyet találók számára. Egyúttal a középen, oldalt ülők háromállású ülésfűtéssel is gazdagodnak. A terepes rendszereket is új helyről kezelhetjük, melyhez a feláras adaptív futóműrendszer kapcsolója csatlakozhat. Apró, de nagyon fontos aspektus, hogy az akkumulátor védelme érdekében még a rajta hagyott gyújtást is automatikusan leveszi a rendszer 20 perc után.
A remek terepjárási képességeket továbbfejlesztették a mérnökök. A hagyományos és az elektromosan vezérelhető dinamikus futóműrendszert is átdolgozták, miközben a hangszigetelést hatásosabbra vették. Az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul pedig négy lengőkaros futómű lengéscsillapítóját a megbízhatóság és a stabilabb viselkedés jegyében módosították a mérnökök. A felár ellenében elérhető, KDSS névre hallgató dinamikusan állítható futóművet teljes mértékben újragondolták, így az még több kompromisszummal képes leszámolni. Terepen az aktív menetstabilizáló immár nem csak fékezéssel, de szükség estén gázadással is fokozza a képességeket.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!