A frontális, oldalsó és oszloppal történő ütközéseknél a lehető legjobb eredménnyel végzett a felső-középkategóriás típus. Olyannyira, hogy például az egyik konkurenst, az 5-ös BMW-t megelőzte, amely frontális ütközésre a tengerentúlon csak négy csillagot ért el az ötből.
A Model S jó eredménye egyébként itt érthető: mivel elöl nincs belsőégésű motor, ezért a gyűrődő zónát nagyvonalúbban alakíthatták ki a tervezők. A biztonság terén fokozott problémákat felvető elektromos rendszer mindhárom ütközésnél érintetlen maradt, így az esetlegesen felszabaduló áram nem tud kárt és-vagy tüzet okozni.
Nagyobb tempónál történő balesetnél persze a kérdés továbbra is nyitva áll, de tény, hogy ahogy a többi autó vizsgázik, úgy a Tesla Model S kiválóan teljesít.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!