De mi is kell ahhoz, hogy a gyári ciklus szerinti 3,1 liter/100 km-es fogyasztású Porschénél is takarékosabb legyen? Az erőt az új háromliteres, turbófeltöltésű benzinmotor, valamint egy elektromotor szolgáltatja. Előbbi 333 lóerővel száll be a hajtásba (épp, mint a Porsche), miközben utóbbi még tekintélyes 109-et rásrófol. Nyomatékban sem állunk rosszul: a belső égésű motor 480-as adatához az elektromos segítség jóvoltából 340 Nm csatlakozik. Ennek eredménye az 5,5 másodperces 0–100-as sprint, valamint a 250 km/h-s végsebesség.
Önállóan elektromos segítséggel körülbelül 30 kilométer megtételére képes egyetlen feltöltéssel a konnektoros S-osztály, melynek köszönhetően a gyári vegyes ciklus 3,0 l/100 km-re adódik. A Panamerához kísértetiesen hasonló funkciókat kapott a csillagos modell is: gombnyomásra választhatjuk ki, hogy hibrid, elektromos, akkutöltős vagy akkukímélő üzemmódban szeretnénk-e haladni, az erő-visszacsatolással rendelkező gázpedál pedig segít a teljesítmény beosztásában.
Több információval egyenlőre meglehetősen szűkmarkúan bánik a gyári sajtóanyag, de a szeptemberi frankfurti premier idejében már mindent tudni fogunk. Annyi még bizonyos, hogy a hálózatról tölthető hibridek összes különlegesen funkciója jelen lesz itt is, vagyis a programozható hűtés-fűtés/töltés jelen lesz, de a gyorstöltés lehetőségére is számíthatunk.
A gyári képek tanulsága szerint a rendszer elrabol némi helyet a csomagtartóból, de ennek mértékére, a hajtáslánc teljesítmény- és nyomatékgörbéjére, a töltési időkre és a plusz tömegre is várnunk kell. Amint kézhez kapjuk a pontos információkat, természetesen beszámolunk róla.