„Azon vagyunk, hogy többet adjunk vevőinknek a pénzükért” – mondta dr. Thomas Sedran, a Chevrolet Europe elnök-vezérigazgatója. „Idén jön ki az új Chevrolet MyLink internetes rádió, sok biztonsági- és komfort-berendezés, valamint néhány csekély emissziójú új motor, például az 1.7-es dízel, 99 g CO2-vel a Chevrolet Cruze-ban.” A Frankfurtban bemutatkozó, egyedi megjelenésű, vagány Spark Bubble-re nagyon büszke a gyártó, azonban néhány európai országgal egyetemben Magyarországon sem lesz rendelhető a kisautó különkiadása.
A látványt sportos lökhárítóval, oldalvédőkkel, 15 colos, fehérre festett alufelnikkel és friss fehér vagy rózsaszín Bubble matricákkal fokozza a Chevy. Ennél fontosabb tény, hogy a Chevrolet Aveo opciós listája tolatókamerával gazdagodik. A MyLink rendszerrel ellátott Aveókhoz lesz rendelhető az extra, s a hétcolos, nagy felbontású érintőképernyőn megjelenő kép minden bizonnyal nagyban megsegíti a manőverezést.
Emellett a Cruze-ban már debütált, kétféle, frissíthető MyLink multimédiás rendszer tovább költözik, s immáron az Orlandóhoz is elérhetővé válik. A Cruze ráadásul már olyan komoly extrákkal is rendelhető lesz a továbbiakban, mint a holttérfigyelő, a nemrég tesztünkben szereplő Orlando pedig parkolássegéddel lesz okosabb. Mindeközben a Malibut sem hagyják érintetlenül a Chevrolet szakemberei, s Frankfurtra már a finomhangolt két literes, start-stopos dízelmotort hozzák el a sárga masnisok, amely 4,7 literes átlagfogyasztással kecsegtet. Szintén nem hanyagolandó, hogy a Trax kellemes hajtásláncot kap, méghozzá a Mokka tesztjét követően kívánt 1,4 literes turbómotort, illetve az elsőkerékhajtás párosát.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!