A Clamson Egyetem diákjai által tervezett ferdehátú különc koncepciója belül a tervek szerint nem mindennapi, de egy-egy modellben már alkalmazott 3+3-as üléselrendezést takar, lemezei alá pedig hibrid hajtásláncot és adaptív összkerékhajtást álmodtak a tervezők. Lényegében az éppen uralkodó körülményeknek megfelelően az első, a hátsó, esetleg mind a négy kereket hajthatják a motorok.
A friss ötletek biztosan jól jönnek majd a Mazda jövőbeli formairányának megalkotásakor is, igaz, arra a jelenlegi sikereket eltekintve most sem lehet panasz. A 3-as mindenesetre lekésett a forradalmi külcsín és belbecs örökléséről: az új generáció nemrégiben mutatkozott be.
A Mazda észak-amerikai divíziójának fő formatervezője is méltatta a hallgatók munkáját: „ezek a diákok újszerű, találékony ötletekkel álltak elő és a rajzasztaltól egyenesen a fémből készült végeredményig kitartottak, s bizonyítják, hogy a Clamson Egyetem és a Mazda között fel kell építeni a kapcsolatot.”
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!