Frissítésen esett át a Skoda Yeti – megkomolyodva

A Skoda a minap hivatalosan bejelentette a Yeti modellfrissítését. Komoly változásokra nem kell számítani, az autó megjelenése frissül valamelyest.

Vajda János
2013. 08. 18. 5:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A gyári képek alapján különleges formájából vesztett tán kicsit a Skoda büszkesége, cserébe viszont az eddiginél komolyabb lett az áttervezett orr-rész.

Elsősorban a lökhárítót, a lámpákat, a hűtőrácsot és a motorháztetőt rajzolták át a tervezők, a módosításoknak köszönhetően pedig jobban beleillik a Yeti a márka arculatába, s a kissé bamba tekintet immár a múlté. A beltérben hasonlóan minimálisak a változtatások.

A vásárlók különben az ősztől két verzió közül választhatnak: a galériában a fehér modell az utcaibb kivitelt mutatja, miközben a zöldes színű egy kissé terepesebb változat – előbbi esetében szinte minden elem színre fújt, míg a crossoveres Yetinél fényezetlen műanyagokkal és terepes kiegészítőkkel is találkozhatunk, ám a hasmagasság mindkét esetben 180 mm, ami az aszfaltútról letérve kevésnek bizonyulhat.

 

A kínálatban újdonság a feláras xenon fényszórók és a ledes nappali menetfények megjelenése, de további eddig nem látott extrákat is találhatunk majd a listán. A futómű változásáról nem szól a fáma, és az elsőkerékhajtás mellett természetesen továbbra is elérhető lesz összkerékhajtással az emelt karosszériájú kompakt Skoda. A motorkínálat három benzines és négy gázolajos egységből fog állni.

A belépőt az 1.2 TSI benzines jelenti 105 lóerővel, míg a kínálat csúcsán a 2.0 TDI dízelmotor helyezkedik el 170 lóerővel. A hatsebességes kézi váltó mellett hat-és hétfokozatú duplakuplungos automatával is párosítható a praktikus cseh mindenes, amelynek 405 literes alaptérfogatú csomagtartója egészen 1760 literig bővíthető, s utastere négy felnőtt számára kimondottan kényelmes helyviszonyokat biztosít.

A takarékosságra kihegyezett modellek szerelmesei a GreenLine modellnek örvendhetnek, melynek 1,6 literes, 105 lovas TDI erőforrása a gyári értékek szerint átlagosan csupán 4,6 liter gázolajat küld majd át a túlvilágra 100 kilométerenként, amihez 119 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás társul. A ráncfelvarrott Yetik piaci bevezetésére a Frankfurti Autószalont követően rögtön sor kerül, az alapárak pedig nagy valószínűséggel nem változnak említésre méltó mértékben.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.