A Q7 már nem fiatal modell, így a méretes SUV ideje azonban hamarosan leáldozik, s utódjában hatékonyabb, modernebb hobbiterepjárót ismerhetünk meg. A következő generáció érkezéséig még nagyjából két évet kell várnunk, cserébe a konkurenciához felzárkózva jóval hatékonyabb, takarékosabb hajtásláncokra van kilátás, a négykarikásoktól megszokott prémium körítés mellett.
Arról, hogy a Q7 utódja elektromos segítséget is kap, a minap egy interjúban az Audi ausztrál részlegének vezetője kotyogta ki, ám egyelőre semmilyen részletet nem árult el az illetékes az e-tron verzió technikai oldalával kapcsolatban. Persze nem meglepő, hogy ilyen hajtáslánccal is kacérkodnak a németek a Q7 esetében, hiszen a gyártó jóformán minden modellhez biztosítani fog a közeljövőben alternatív hajtást.
Könnyen lehet ugyanakkor, hogy nem kell megvárnunk a következő generáció érkezését, s az Audi már a jelenlegi kínálatban szereplő SUV kínálatában elérhetővé teszi az e-tront. Ez azért is lehetséges forgatókönyv, mert a Q7 hamarosan megkapja utolsó ráncfelvarrását, így még biztosan piacképes lesz, s a modernebb vonalak határolta lemezek alá a frissebb technika beköltözése sem lehetetlen.
A teljesen elektromos R8-on kívül tehát minden esély megvan rá, hogy az Audi szinte teljes e-tron palettát állítson fel, amelynek első fecskéje a nemrégiben bemutatott A3 e-tron volt.
A kompakt a hibrid rendszerrel a gyártó szerint 1,5 literes fogyasztásra képes, s a továbbiakban érkező változatoknál is hasonlóan kecsegtető étvágyra számíthatunk. Noha a mágikus számokat jórészt csak laboratóriumban képesek produkálni az autók, az utakra kiengedve sem kell szégyenkezniük, hiszen hagyományos hajtású társaiknál jóval kevesebbet gurítanak le a torkukon.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!