Amíg a mérnökök elvégzik az utolsó beállításokat, addig a gyártó marketing- és PR-divíziója megszellőztetett két gyári skiccképet, valamint egy hangulatkeltő videót. Annyi mindenesetre biztos, hogy a Frankfurti Autószalonon fog debütálni a várhatóan 4,5 méternél is rövidebb típus, amely első- és összkerékhajtással egyaránt rendelhető lesz, s a csillagos márka elsősorban az Audi Q3–BMW X1–Range Rover Evoque trió legnagyobb ellenfelének szánja.
A két rajzskicc nem árul el túl sokat a formavilágról, a rövidke kedvcsináló videón ugyanakkor teljes pompájában megmutatja magát a GLA, amelynek vonalai kísértetiesen hasonlítanak az idén megjelent sanghaji tanulmányéhoz.
A technikai tartalmat tekintve nem számíthatunk meglepetésekre: a motorháztető alatt a gyártó elsőkerekes modelljeiben jól bevált 1,8 és 2,2 literes gázolajos (136-170 lóerőig), valamint az 1,6 és 2 literes benzines turbómotorokat (122-211 lóerőig) köszönthetjük, amelyekhez változattól függően vagy egy hatfokozatú kézi váltó, vagy egy hétgangos dupla kuplungos automata csatlakozhat, természetesen mindkét esetben start-stop rendszerrel kombinálva.
A kínálat csúcsán minden bizonnyal a kétliteres benzinmotorral hajtott, dupla kuplungos automa taváltós és összkerekes GLA 45 AMG fog állni 360 lóerővel, örökölve az A 45 / CLA 45 AMG hajtásláncát.
Az árakról egyelőre nincsenek információink, mint ahogy azt sem tudjuk, hogy vajon lesz-e bárminemű hazai (kecskeméti) vonatkozása a modellnek, annyi viszont bizonyos, hogy az első példányok a jövő év elején kerülhetnek leendő tulajdonosaik kezébe.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!