A három év múlva esedékes premieren a Phantom utódja nem alapos frissítésként, hanem egy teljes egészében új modellként mutatkozik be. Az újdonság a BMW 7-es szériájának alapjaira fog épülni, ami már önmagában is ígéretes tény, hiszen a csúcstechnikával megtömött platform sok előnyös tulajdonsággal ruházza fel a britek következő zászlóshajóját.
Emellett fontos tény, hogy a BMW a karbon gyártási költségeinek mérséklődésével egyetemben egyre szélesebb körben alkalmazza a könnyű, de kiváló szilárdsági tulajdonsággal rendelkező anyagot, így nem meglepő, hogy a Phantom utódjában is ott lesz a bajoroknál az i3-ban bemutatkozó anyagtechnológia.
Ennek, illetve az alumínium alkalmazásának köszönhetően a méretes luxuslimuzin tömege megállhat 2,2–2,3 tonnában, ami jóval könnyebb az elődmodellnél – a források egészen pontosan 200 kiló körüli fogyásról számolnak be.
A motorháztető alá bújtatott erőforrásról nem szól a fáma, de úgy véljük, hogy a 6,75 literes tizenkét hengeres benzinmotor a továbbiakban is hűen szolgálhatja a következő generációt, ám a spekulánsok egy új, opcionális összkerékhajtási rendszerről pusmognak. A szedán bemutatkozását követően két évvel érkezhet majd a kupéváltozat, amit hamarosan kabrió is követ a szokásokhoz híven.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!