A BMW elektromos kisautója úttörőként nagy szériában és nagy mennyiségben tartalmaz szénszálas elemeket. Ez utóbbiak segítik majd közel 200 kilogrammos fogyókúrához a 7-es BMW új generációját, amely a kötelező károsanyag-kibocsátás és fogyasztáscsökkentés mellett a kényelemre, valamint a dinamikára is jó hatással lesz.
A fogyókúráztatás mellett a bajorok folytatják a hajtásláncok forradalmát, melynek hatására a négyhengeres dízellel szerelt Mercedes–Benz S osztály után újabb „kismotoros” luxusautót üdvözölhetünk. Természetesen a kétliteres, turbós benzines és dízel hajtóművek mellett hat- és nyolchengeres erőforrások is a kínálatban lesznek, de a státuszszimbólumként vásárolt V12-ről és a hibrid hajtásláncról sem mondanak majd le a fejlesztők.
Emellett számos új elektronikai vívmányt üdvözölhetünk a fedélzeten – így például a 7-es is teljesen önállóan végzi majd a parkolást, de a kijelzők méretének és számosságának gyarapodására is számíthatunk. Az új generáció premierje azért még odébb van: valószínűleg csak a 2016-os Genfi Autószalonon találkozunk majd a könnyebb 7-essel.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!