A sajtóanyag a kategória legnagyobb lábterét emlegeti – tény, hogy elöl-hátul összesen 1,89 méter helyen nyújtóztathatjuk majd lábainkat. A csomagtartó több mint 10 százalékot hízott, aminek végül egész jól használható 252 liter lett az eredménye, e téren a kocsi egyértelműen többet nyújt a konkurenseknél.
A teljesen új, 5 milliméterrel hosszabb tengelytávú platform a gyáriak szerint a közvetlen vezethetőségre, a kényelemre és a csendességre is pozitív hatást gyakorol. A karosszéria dinamikusabb vonalait ezúttal is Európában, a rüsselsheimi technológiacentrumban faragták, az előállítást a Hyundai törökországi Izmitben található gyára végzi majd.
Az újdonsággal a nagyközönség első ízben a szeptemberi frankfurti autószalonon találkozhat, ahol a hivatalos bemutatóval együtt minden részletre – így a motortér tartalmára is – fény derül.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!