Az Active Tourer koncepcióautó által előrevetített 1-es GT érkezése olyannyira közel van, hogy a gyártó már a szabadalmi ügyekkel bíbelődik. Erre kiváló bizonyíték a kínai szabadalmi hivatalból kiszivárgott fotógyűjtemény, amelyen gyakorlatilag már a szériakész példányok tűnnek fel, az M csomagos változattal egyetemben.
A tanulmány és a gyártásra szánt példány között persze van némi differencia, nevezetesen hagyományosabb lámpák, visszafogottabb orr és módosított hátsó kilincsek szerepelnek a listán.
Hátul is nyugtattak a vonalakon, s új lökhárító, illetve hátsó lámpa, valamint hagyományosabb kipufogó szerepel majd a sorozatban gyártott autókon. A motorháztető alatt a BMW ismert erőforrásai mellett vélhetően a háromhengeres, másfél literes motorok is feltűnnek – utóbbiak 82-től 224 lóerőig skálázva váltják ki hamarosan a négyhengereseket.
Amennyiben Frankfurtra a sok-sok újdonság miatt nem hozzák el a bajorok az 1-es GT-t, akkor Genfben számíthatunk a premierre. A Pebble Beachen szintén koncepciókkal mutatta meg a BMW, hogy a 3-as kupé, illetve az M3 utódaként érkező 4-es sorozat és M4 tekintetében mire kell számítanunk. Noha már a jövő év elején az észak-amerikai autószalon keretein belül bemutatkozik a kívánatos páros, a kiszivárgott fotókon már üdvözölhetjük a németek kétajtósait. A későbbiekben tovább szélesedik a kínálat, mégpedig a már M Performance csomaggal is debütált 4-es sorozat skalpolásával hív életre középkategóriás kabriót a BMW.
Az M4 orrában az generációról generációra elszállingózó hengerek tendenciáját folytatva immáron csupán hat henger rendezkedik be. A soros hathengeres turbómotor teljesítményét még titokban tartja a gyártó, de a bennfentesek 450 lóerőről és 550 Nm-ről beszélnek, ami 4,2 szekundumos 0–100-as sprinthez segítheti a BMW sportautóját.
Az igazi újdonság persze a kétüléses, kis roadster, azaz a Z2, amely az utód nélkül elsüllyedt Z3-as leszármazottaként lép majd porondra. Hogy a BMW a korábbi Z3 alapjaira vagy a Mini és az 1-es GT, illetve a következő generációs 1-es modellek közös platformjára építi majd a Z2-t, egyelőre nem tudni, nagyjából egyforma eséllyel pályázik mindkét variáció, azaz első- és hátsókerékhajtásra egyaránt van sansz.
Ha hihetünk a pletykáknak, az X1 mellé a Mini Paceman stratégiáját követve kupészerű X2-t élesíthetnek a németek, azonban ez még a jövő zenéje. A Pininfarina Grand Lusso kupé kapcsán rebesgetett 8-as érkezése azonban a bizonytalanságból inkább a biztos nem felé mozdult el, ugyanis a BMW egyelőre nem látja érdemesnek a méretes modell piaci bevezetését. Amennyiben mégis a fejlesztés, majd a gyártás mellett döntenek Münchenben, leghamarabb 5-10 év múlva hallhatunk a 8-as sorozatról.