Ezt bizonyítja az NSX Concept-GT versenyautó is, amely nem csak magát mutogatja, de ténylegesen versenybe száll a Super GT Series ötödik felvonásában, már most hétvégén. A helyszín pedig a legendás suzukai versenypálya lesz, ahol ez elnyújtott, „hol veszítsünk, hogy nyerjünk?” kanyarkombinációk mellett szűk fordulót és nagy sebességű részt is találunk, vagyis tökéletes kihívást biztosít minden verseny- és sportautónak.
Az NSX koncepcióra alapuló versenyautó kétliteres, közvetlen befecskendezéses, turbófeltöltésű középmotort kap – a négy henger munkáját pedig elektromotor is segíti. A további részletekről egyelőre titkolózik a gyártó, de ha a kissé Mazda RX-8-at felidéző orrkialakításon túl leszámítjuk a versenyautós kiegészítőket, már elképzelhetjük a végleges, sorozatgyártású modellt.
Utóbbi a legfrissebb hírek szerint 2015-ben érkezik meg a kereskedésekbe, valószínűleg V6-os hibrid hajtáslánccal. Azért akkor sem lennénk meglepve, ha új idők új szellemét követve a hamarosan bemutatkozó Civic Type-R kétliteres turbómotorját találnánk a lemezek alatt. Pedig nem rossz dolog visszarévedni sem:
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!