Az újdonság a nagyobbik testvéren látott kúrában részesül: a megújulás az új első orrkialakításon azonnal látható. A LED-es nappali menetfényt magukon viselő fényszórók tökéletesen beleillenek a márka aktuális arculatába. Apróbb módosításokat találunk a karosszéria többi pontján is, de a 3008 többnyire hű maradt eddigi kialakításához. Némi króm, átformált 16, 17 és 18 colos kerekek, valamint új színek és kárpitok adják még a frissítés gerincét.
Hajtásláncok terén 1,6 literes szívó (120 lóerő) és turbós (156 és 163 lóerő) benzines, valamint 1,6 literes (115 lóerő) és kétliteres (150 és 163 lóerős) dízelek közül választhatunk. Változatlan formában költözik át a dízel-hibrid hajtáslánc is, amely tesztünkön felemás eredménnyel vizsgázott.
A megújult modellcsalád először a Frankfurti Autószalonon lesz látható, majd pedig az év vége felé érkezhet meg a hazai kereskedésekbe.