Hátul is viszonylag nagy változást tapasztalhatunk: a vízszintesen végigfutó díszítő vonal könnyedebbé teszi a luxusmodell nem túl légies hátsóját. A külcsín mellett természetesen a belbecs sem maradt érintetlenül.
A szinte kizárólag alumíniumból készülő modell dimenziói változatlanok maradtak: a 2,99 méteres tengelytávon terpeszkedő, 5,14 méter hosszú szedán legkönnyebb változata mindössze 1,83 tonnát nyom üresen, de a 130 mm-rel nagyobb tengelytávval és hosszal kecsegetető L verziók sem sokkal nehezebbek.
A frissítés hatására minden verzió könnyebben hozzáférhető és pakolható csomagtartót és még jobb zajcsillapítást kapott. A V8-as motorral szerelt változatokhoz szériában jár a ledes fényszóró, felár ellenében pedig minden eddiginél okosabb, mátrix technológiás világítótesteket kaphat, amelyek 25 diódája tökéletesen hivatott alkalmazkodni minden vezetési szituációhoz – természetesen teljesen automatikusan. A rendszer még a navigáció adatait is figyelembe veszi a fényelosztás lehető legjobb beállításához.
A hagyományos kivitelek motorválasztéka két benzines és két dízel erőforrást mutat fel, melyek közül immár mindegyik teljesíti az Euro 6-os norma követelményeit. A kompresszoros 3.0 TFSI 310, a kétturbós 4.0 TFSI pedig 435 lóerőt állít hadrendbe, a 3.0 TDI és a 4.2 TDI pedig 258 és 385 lóerővel tarkítja a választékot. Természetesen a kisebbik, hathengeres dízel fogyasztja a legkevesebbet (5,9 l/100 km), miközben a V8-as benzines a leggyorsabb: az összkerékhajtással ügyesen megkapaszkodva 4,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet.
Az eddigi felállás változatlan marad, így továbbra is három különleges modell tarkítja a kínálatot. A kizárólag hosszított kivitelben megvásárolható W12-es 6,3 literes, tizenkét hengeres motorja a turbófeltöltésnek köszönhetően 500 lóerőt szorít ki magából, miközben kategóriájához mérten egész kedvező, 11,7 l/100 km-es vegyes fogyasztási adattal bír. Ez többek között a hengerlekapcsoló rendszer érdeme is, amely adott esetben csak hat hengert működtet. Ehhez a típushoz elérhető aktív ellenhang-generátor is, amely negatív hullámokat generálva kioltja az utastérbe szűrődő hangokat, még tökéletesebben eleget téve a sofőrös autók iránti kívánalmaknak.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!