Persze biztosat nem állíthatunk, de a Smarttal közösködő, farmotoros, hátsókerék-meghajtású utód más célokkal kel majd életre. A Twin’Z- és a Twin’Run-tanulmányok megmutatták nekünk, nagyjából mire kell számítani a következő generációs kisautó esetében, s úgy tűnik, a hangsúlyt teljes egészében a térkihasználásra helyezték a szakemberek.
Épp ezért a vezetési élmény olyannyira a háttérbe szorul, hogy nem érdemes próbálkozni vele, s egy erősebb hátsókerék-meghajtású modell a Renault vezetői szerint amúgy is sok lenne egy átlagos felhasználó számára. Amennyiben mégis zöld lámpát kapna a projekt, bizonyosan nem szívómotorral élesztenék fel a legkisebb sportmodelljüket a franciák, hanem a rendelkezésre áll ó turbómotorok egyikét vennék le a polcról, hogy az emissziós határértékeknek jobban megfeleljenek.
Erre pedig a Renault 9 literes, háromhengeres turbómotorja lenne a legalkalmasabb, nyilván a jelenlegi 90 lóerőnél feljebb skálázva. Mivel ehhez az erőforráshoz a dupla kuplungos EDC-váltó túl nagy volna, az előd ötös kézi váltóműve lenne az egyetlen átruházott hagyomány. Továbbá az új generáció egyelőre, úgy tűnik, csupán ötajtósként lép a piacra, ami szintén arra enged következtetni, hogy a sportos verzió nem marad más, mint szép emlék. Amint biztos pont kerül a történet végére, természetesen jelentkezünk a legfrissebb információkkal.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!