A kissé szokatlan formák iránti vonzalom pedig különösen indokolt, ha az esztétikum oltárán áldozva sokat nyerünk a praktikus jellemzők oldalán. A súlyosnak ható far esetünkben az ablakok vonaláig pakolva 624 liter csomagot nyelhet el, a puttonyt megpúpozva pedig 1668 liter holmit is magába fogadhat az újdonság, ez adat mellett pedig a sokat méltatott Golf várva-várt Variant kiadása is pironkodhat.
A németnek persze lépéselőnye van a hajtásláncok kínálatában, hiszen a Civic 1,8 literes szívóbenzinese és innovatív 1,6 literes dízelmotorja mellett a 2,2 literes öngyulladós elérhetőségéről egyelőre nem szól a fáma, márpedig a portfólió három erőforrással sem lenne mérhetetlenül bőséges.
A fejlesztők azonban váratlan ponton kompenzálnak, hiszen a szigetország gyártói között már-már ismeretlennek tűnő adaptív felfüggesztés is feltűnik a palettán, jóllehet csak a hátsó tengelyen. A terheltséghez való alkalmazkodóképesség ezzel is adva lesz, s ezzel az említett német konkurensnek jellemző típushibáját lesz képes kiküszöbölni az éledező Civic.
A vásárlók kisvártatva hazánkban is szemügyre vehetik az új Tourert.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!