Már odáig jutottunk, hogy a vadonatúj Corvette alapverziója például a mérések szerint közel 500 lóerőt teljesít, ami már eleve ijesztő, s akkor még nem beszéltünk a rövidesen érkező sportváltozatokról, a Z06 és a ZR1 kivitelekről. A Z06-os érkezéséről már több hír is napvilágot látott, és amennyiben hinni lehet az előzetes információknak, az elődmodellel összehasonlítva az újdonság legalább 100 lóerővel erősebb lesz: a jócskán átdolgozott hétliteres szívó V8-as monstrumból állítólag 600-610 lóerőt préselnek ki a mérnökök.
Ez az érték alig marad el a 6,2 literes kompresszoros erőművel felvértezett ZR1-es elődtől, amely a széria csúcskivitele volt, így nem kérdés, hogy a Chevrolet fejlesztőinek valami újat kell kitalálniuk a friss ZR1 létjogosultságához. Nos, valószínűleg a hibrid meghajtás jelenti a megoldást, amit már néhány szuperautó esetében (például McLaren P1, Ferrari LaFerrari és Porsche 918 Spyder) láthattunk.
Mark Reuss, a General Motors (GM) igazgatója egy interjúban elmondta, hogy nagyon szívesen látna egy igazán izmos hibrid hajtásláncot a Corvette lemezei alatt, ami kivételes teljesítményadatokhoz segítené az autót, mégpedig kimondottan kedvező fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékek mellett. Üröm az örömben, hogy vélhetően az autó tömegén is jócskán meglátszana az akkumulátorok és a nehéz villanymotor terhe, ám bizonyára erre a problémára is találnának megoldást a mérnökök.
Az Európában is forgalmazott, s Németországban például körülbelül 21 millió forint ellenében megvásárolható alapmodellnél az árban is lényegesen magasabbra pozicionált ZR1 akár több mint 700 lóerőt teljesíthetne így, és különösen jó hír, hogy a V8-as motort sem kell elfelejtenünk esetében: a gyáriak hallani sem akarnak kisebb, V6-os turbókról, így ameddig csak lehetővé teszik a szabályozások, kitartanak a V8-as blokkok mellett.
Utóbbi örömhír ismeretében mi mindenképp megbocsátanánk a GM-nek, ha a Corvette csúcsmodellje elektromos segítséggel lépne piacra, bár az sajnos továbbra is szinte biztos, hogy a ZR1-es kivitel nem lesz elérhető az európai piacon.