Természetesen a gyáriak nem hagyhatják, hogy mindössze a hajtáslánc legyen a különbség, így az izgalmat optikai csomaggal fokozzák, amely ledes ködfényszórót és szénszálas hátsó légterelőt tartalmaz. Az autó belsejében is eszközölnek némi módosítást: a fejpárnákba F-logó kerül, az ajtópanelekre és a középkonzolra pedig hasított bőr betétek. A megrendelők az ülések terén további opciók közül is választhatnak, úgymint a fekete félanilines vagy bordó bőrülés fekete Alcantara betétekkel.
A hajtáslánccal kapcsolatban is szivárogtattak ki tudnivalókat. Az előző generációban is szolgáló ötliteres V8-as blokkot építik be, mely 415 lóerőt és 502 newtonmétert fog teljesíteni. Ezt a gyár nyolcfokozatú automata váltója fogja útra juttatni. Az 1,7 tonnás autót körülbelül 4,6 másodperc alatt gyorsul majd álló helyzetből 100 km/h sebességre, és az elektronika csak 270 km/h-nál fog gátat szabni az őrületnek.
A 2014-ben érkező újdonság az előző széria árazásából kiindulva 21 millió forint környékén lesz elérhető, igaz ezért az összegért már közel teljes felszereltség jár hozzá, így a konkurensekkel szemben ár/érték arányban megint nagyot tud dobni.