A 4-esnél az xDrive összkerékmeghajtás novembertől lesz rendelhető tétel, méghozzá a 420i és a 430d választása esetén pipálható majd be, míg a 435d-hez szériában jár. Utóbbi a kupé kínálatának csúcsát is jelenti a maga 313 lóerejével, amelyet a német szakemberek a hathengeres, ikerturbós dízelmotorból sajtoltak ki. Nyolcfokozatú automataváltó kapcsolódik hozzá. Ugyanez a hajtáslánc egyébként csendben a 3-as sorozathoz is becsúszik, s a 335d xDrive ugyancsak az előbb vázolt képességekkel rendelkezik.
Mindeközben a nemrégiben debütált X5 kínálata is fontos verzióval gyarapszik. Eddig a BMW soha nem tett elérhetővé négyhengeres X5-öst, ahogyan kétkerékmeghajtású sem – e két tényt egyetlen lépéssel küldi a múltba a bajor gyártó, hiszen a X5 sDrive25d személyében négyhengeres, hátsókerekes terepes érkezik. A 218 lóerőt a németek kétliteres dízelmotorja adja, szériában a nyolcas ZF automata váltó jár hozzá, s 5,6 litert fogyaszt vegyes ciklusban. A 25d egyébként akár összkerékhajtással is elérhető lesz.
A X5 a felsorolt mellett 320 lovas benzinmotorral ugyancsak rendelhető lesz, az xDrive35i személyében, míg a dízeles kínálat a 4-es sorozatba is beköltöző 313 lóerős hathengeressel gazdagodik xDrive40d néven.