Itt a Nissan Juke magyar ellenfele, a Suzuki iV-4

A frankfurti autószalonon bemutatkozott a Suzuki iV-4, mellyel a gyártó a mostanában divatos városi crossoverek piacára tör be.

Kenéz Tibor
2013. 09. 13. 16:21
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyenes, sima vonalaival, és öt részre osztott első hűtőrácsával felidézi a gyártó eddigi sikeres szabadidő-autóinak szellemiségét. A 4,21 méter hosszú, 1,67 méter magas, és 1,85 méter széles koncepció 2,5 méteres tengelytávval büszkélkedhet, így egyértelműen a Nissan Juke ellenfeleként indulna harcba. A különleges szín is említést érdemel: a „Brilliant Turquoise metál” elnevezésű fényezést a nagyvárosi felhőkarcolók üvegtengerében tükröződő égbolt ihlette.

A japán márka nagy hangsúlyt fektetett a személyre szabhatóságra is, melynek jelentőségére még a névadásnál is odafigyelt. Az iV-4 betű- és számkombinációnak van mögöttes tartalma is, mégpedig i, mint „individual” (egyedi), V, mint „Vehicle” (jármű), és 4, mint négykerék-meghajtás.

Így az már biztossá vált, hogy összkerékhajtás is került az autóba, ahogyan az is, hogy (opcionálisan) a sorozatgyártású verzióban is jelen lesz ez a megoldás, méghozzá a Suzuki új generációs ALLGRIP rendszerével karöltve.

A végleges verzió természetesen még nem ismert, de valószínűleg formailag a következő generációs Vitara előfutárát is tisztelhetjük majd benne. A mi szempontunkból pedig a legfontosabb, hogy az iV-4 szériára finomított verziója gyártásba kerül, méghozzá 2015-ben, Magyarországon.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.