Az alapot jelentő Go modellt már élesítették, a következő évben pedig az ígéreteknek megfelelően bővül majd a paletta. A praktikusabb egyterű verzió technikájában nem tér el jelentősebben a kisebbik típustól, s az első kerekek hajtásáról a már ismert, 1,2 literes, 80 lóerős szívó benzinmotor gondoskodik, ötfokozatú kézi váltóval karöltve.
Noha a Go+ tengelytávolsága megegyezik a kisautóéval, a praktikum jegyében hossza természetesen növekedett: 210 milliméterrel nyújtották meg a mérnökök, így akár hét személy szállítására is alkalmas lehet az újdonsága. Persze utóbbi felállás ezúttal még a szokásosnál is hangsúlyosabban szükségmegoldás, hiszen a harmadik sorban egyrészt biztosan csak csöppségek fognak elférni, másrészt pedig a viszonylag kicsi háromhengeres benzinmotor számára garantáltan nem felüdülés hét utast cipelni, főleg bekapcsolt klímával.
Meglepetést az utastér sem tartalmaz, a Góban megismert műszerfal, formák, színek, illetve kárpitok jelennek meg itt is. A hagyományos am/fm-rádió hiánycikk, helyét okostelefonokkal kommunikáló egység tölti be.
„A Datsun visszatérésével megváltoztatjuk a mobilitást. Könnyebben elérhető függetlenséget és lehetőséget ajánlunk” – mondta Carlos Ghosn, a Nissan vezére.
A Tata Nanóval árban nem kívánnak versenyezni, ám a nagyjából két és félszer annyiba kerülő Go+ jóval többet nyújt az indiai csöppségnél. A Nissan úgy véli, az eladások felét 2016-ra már India viheti, a maradékot a fejlődő térség többi része.