Az új tulajdonos a jó öreg 9-3-ast már gyártásba is küldte. A trollhättani gyárban elsőként legördülő modell tehát egy utolsó 9-3-as, és tesztelési célokra használják majd. Persze finom módosítások észrevehetők az autón, s állítólag a műszaki tartalom szempontjából is számíthatunk újdonságokra.
A műszaki frissítésen túl a gyártási folyamat is megérett a reformálásra: a cél a gördülékeny, minőségi termelés. Egyelőre ennyi, azonban a távlatok ígéretesek: a benzines modellek kínálatát mindenképpen elektromosokkal szeretnék kiegészíteni.
Az akkumulátorokat japánból szerzik be, s hasonló akkukat már kínai elektromos buszokba be is építettek, tehát kipróbált technikáról van szó. A NEVS megkapta az engedélyt, hogy Saab-plecsnivel forgalmazza majd a termékeket, azonban a griffes emblémát nem használhatják, ahogy az elnevezések terén is kötöttségekkel kell szembesülniük.
A 9-3-ast természetesen több modell követi a jövőben, s állítólag az új Saab második típusa már összeszerelve készen áll az előtte tornyosuló próbák leküzdésére. Az új modellek az összeomláskor tervezett Phoenix platformra épülnek, és az első elektromos autót a 2015-ös frankfurti autószalonon mutathatja be a gyártó. Hamarosan több információ várható, a Saab rövidesen minden részletet megoszt majd újdonságaival kapcsolatban.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!