A Mercedes 2014-ben mutatja majd be a C legújabb generációját. A képeken szinte minden fontosabb részlet jól látszik, az arányok, a fényszórók formája remekül mutatja, hogy a német szakemberek leginkább egy kis méretű S-osztályt rajzoltak az igényes műszaki tartalom köré. Természetesen hangsúlyos a hűtőmaszk, a fényszórók ledes fényeket is tartalmaznak, a motorháztetőn pedig jellegzetes domborulat figyelhető meg.
Teljesen új stílusúak a külső tükrök, illetve a lekerekített hátsó traktus is a márka csúcslimuzinjára hajaz. Az utasteret, anyagokat illetően jelentőségteljes előrelépést ígér a Mercedes, noha a minőséggel eddig sem volt komoly probléma. A légbeömlők ezentúl kör alakúak lesznek, a Comand rendszer pedig nagyobb, de kissé utólagos hatást keltő képernyőn jeleníti meg a temérdek információt. Emellett analóg óra és új műszeregység szerepel a repertoárban, amely forradalmi kezelőfelületet, így például kapacitív vagy funkcióváltó gombokat nélkülözni fog.
A motorokat illetően teljesen hivatalos információval még nem rendelkezünk, azonban sejthető, hogy nagy meglepetésre nem kell számíthatunk. Benzinesek tekintetében az 1,6 literes turbómotor szolgáltatja a belépőt 156 lóerővel, amelyet a kétliteres, négyhengeres turbós egység követ 184 lovas, valamint 211 és 252 lóerős kiadásban, a csúcsot pedig a 333 lóerő leadására képes háromliteres V6-os képezi.
A dízelmotorok kínálata ennél szűkebb, de elegendő: a 2,1 literes CDI ezúttal 170, 204 és 231 lóerővel áll majd rendelkezésre. A megjelenést követően később természetszerűen hibrid variánsok érkezése is borítékolható, amelyhez a Renault 1.6 Energy dCi-je adja a maga 130 lóerejét. Automataváltók terén esélyes, hogy immáron az E-osztályban bemutatkozott kilencfokozatú szerkezet is elérhető lesz az új C osztályhoz.
S végül az AMG sem hiányzik majd a kínálatból, a C 63 AMG a gyártó turbós V8-asát örökli 450 lóerővel és az E osztályhoz hasonlóan akár összkerékhajtással is kérhető lesz. Ha minden jól megy, tavasszal, a genfi autószalonon már a kész modellel találkozhatunk.