A Fiat továbbá megegyezett az Ulim Nationallal, miszerint a Maserati Levante, az olaszok új prémium hobbiterepjárója a Mirafiori üzemben, Torinóban fog készülni. Az együttműködés értelmében a Fiat mintegy 1 milliárd eurót, vagyis körülbelül 300 milliárd forintot invesztál az említett gyárba, hogy a következő év végén beindulhasson a termelés.
Eddig mélyebb részleteket nem tudtunk meg az újdonsággal kapcsolatosan, de annyi bizonyos, hogy az autó jórészt alumíniumból készül, s számos elem érkezik a márka két másik modelljéből, a Quattroportéból és a Ghibliből. A hajtásról az előzetes hírek szerint 410 lóerős, 550 Nm csúcsnyomatékú ikerturbós, háromliteres V6-os motor gondoskodik majd, illetve az is elképzelhető, hogy választható lesz az 530 lóerős, 710 Nm-es 3,8 literes, két turbóval feltöltött V8-as is. Persze a dízel sem marad ki a repertoárból: háromliteres, V6-os „kályha” szolgáltat majd 275 lóerőt és 600 Nm-t. A motorokhoz nyolcfokozatú automata váltó párosul, összkerékhajtással egyetemben.
A nemrégiben bemutatott Quattroporte egy speciális Ermenegildo Zegna-tanulmány keretein belül kerül kiállításra a szalonon. A lényeget ezúttal nem az autó, hanem a mögöttes tartalom szolgáltatja. Új anyagok, új színek sorakoznak fel, amelyek jövőre már elérhetők lesznek a gyártó kínálatában. Az Ermenegildo Zegna segít a Maseratinak az igazán minőségi alumíniumbetétek gyártásában, amelyek a fém tisztaságát hivatottak reprezentálni, épp ezért fényes felületük különleges hangulatot sugároz.