A 2014 elején bemutatkozó újdonság DiG-T jelű négyhengerese 115 lóerőt szorít ki magából, és kezdetben az egyetlen benzines lesz a palettán. Az erőforrás nagy valószínűség szerint megegyezik a Mégane-ban dolgozó motorral, ennek megfelelően 190 newtonméter nyomatékra, hatfokozatú kézi váltóra, 5,5 l/100 km körüli vegyes fogyasztási adatra és 11 másodperces gyorsulásra számíthatunk. Az újdonság természetesen a jelenlegi 117 lóerős egyhatos szívómotort búcsúztatja.
Dízelfronton a jelenlegi kínálat mérsékeltebb teljesítményű darabjaival nyit a Nissan: az 1.5 dCi továbbra is 110, az 1.6 dCi pedig 130 lóerős lesz. Előbbi jó eséllyel alapból start-stop rendszerrel gyarapodik – utóbbihoz már jelenleg is széria –, melynek és egyéb hatékonysági intézkedéseknek köszönhetően étvágya 4,5 liter környékére mérséklődik. A nagyobbik erőforrás változatlanul ebben a régióban fog fogyasztani, s hozzá felár ellenében továbbra is elérhető lesz az összkerékhajtás.
A kémfotók tanulsága szerint a külső merészebb formákat mutat fel, melyek az új X-Trailre emlékeztetnek, s információink szerint belül is a terepeshez hasonló elrendezéssel szembesülhetünk majd. Az árakról még korai beszélni, de a Nissan jelenlegi stratégiáját nézve nem lesz lényegi emelkedés, sőt az is előfordulhat, hogy a gazdagabb alapfelszereltség vagy a jobb felszerelhetőség – például holttérfigyelő, sávelhagyásra figyelmeztető, stb. – miatt kedvezőbb ár/érték arányra számíthatunk. Jövőre minden kiderül.