Ahogyan az sejthető volt, a 0-100-as sprint 3 másodperc alatt marad, nevezetesen 2,8 szekundum alatt teljesíti a P1 a mutatványt, miközben a 200 km/h-ra való gyorsuláshoz sem kell több a hibrid szuperautónak 6,8 másodpercnél – sok sportkompakt ennyi idő alatt épp megfutja a 100 km/h-t. A McLaren P1-nek a 300 km/h-s határ áttörése sem okoz természetesen gondot, ehhez álló helyzetből 16,5 szekundumra van szüksége, azaz 5,5 másodperccel gyorsabb e tekintetben, mint a legendás McLaren F1.
A csúcssebességet elektronika korlátozza: maximálisan 350 km/h-ra képes az autó. Ez információk tudatában pedig egyszerűen megdöbbentő a fogyasztási adat, hiszen a 3,8 literes, V8-as biturbó motor a gyártó szerint mindösszesen 8,3 litert nyel le vegyes üzemben, ami 194 g/km-es szén-dioxid-kibocsátást jelent. Az autó csak az elektromotort használva mintegy 11 kilométert tud haladni, így azért érthető a jó szereplés a feltöltött akkumulátorokkal végzett fogyasztási körön.
A gyorsulási adatok mellett a fékezésnél mértek is elismerésre adnak okot. A McLaren P1 a karbon-kerámia tárcsafékekkel 100 km/h-ról 30,2 méteren képes megállni, ami rettentően impresszív adat. Alig várjuk, mire képes az autó a Nürburgring-Nordschleife aszfaltján.
Gyorsulás
0–100 km/h: 2,8 s
0–200 km/h: 6,8 s
0–300 km/h: 16,5 s
0,25 mérföld (402,34 m): 9,8 s (245 km/h)
Fékezés
100–0 km/h: 30,2 m; 2,9 s
200–0 km/h: 116 m; 4,5 s
300–0 km/h: 246 m; 6,2 s
Vegyes fogyasztás: 8,3 l/100km
Szén-dioxid-kibocsátás: 194 g/km
A gyártó mindösszesen 375 példányt készít a lenyűgöző hibrid szuperautóból. Minden darab legyártása 17 napot vesz igénybe, az első szeptember hagyta el a sort, és beköltözött a McLaren Technology Centerbe, ahonnan maga a tulajdonos vitte el. A szóban forgó példányt vulkánsárga fényezéssel és fényezetlen karbonfelületekkel készítették.