Noha a kabrió már szériakész állapotban pózolhatott az autószalonon, mégsem lett belőle semmi, a szedánt illetően viszont biztató híreket kaptunk. A Toyota ezzel a lépéssel egy praktikusabb variánst készítenének a hátsókerék-meghajtású sportautóból, amely nem egyszerű hossznövelés eredményeképp születne, hanem a tengelytávot is megnyújtják a szakemberek.
Egészen pontosan 100 mm-es növekedésről szól a fáma a tengelytáv esetében, tehát a hátsó utasok mindenképpen bőségesebb helykínálatra számíthatnak. A nyújtás mellett hátsó ajtókkal is gazdagodik a modell, így valóban kényelmesebb GT86-ot, négy személy számára alkalmas utazóautót vizionálunk. Természetesen a külső stílusjegyeket markáns változtatások nem érintik, az alapmodellről ismerős fényszórók, a nagyra nyitott száj továbbra is a recept részét képezi.
A motorháztető alatt sem lesz meglepetés, a Mazda RX-8 szellemiségében született praktikus sportautót ugyanis a már ismert, kétliteres, négyhengeres boxermotor 200 lóereje cibálja majd, de kilátás van a japánok hibrid rendszerére is, amely a Yaris Hybrid R-ből költözhet szolidabb formában a hátsókerekes élménymodellbe.
A források szerint a benzin-elektromos verzió 270 lóerő környékére ugorhat miközben 10-15 százalékkal takarékosabb a hagyományos hajtású példányoknál. A GT86 szedán a 2014-es Genfi Autószalonon, azaz jövő márciusban mutatkozhat be a közönségnek, míg a gyártásra legalább 2015-ig várni kell majd.