Ő tervelte ki Andy Green rekordját is, amely már átlépte az 1225 km/h-s hangsebességet, és azóta is tartja a csúcsot.
Most ketten arra készülnek, hogy Bloodhound (véreb) nevű járművükkel 2015-ben Dél-Afrikában elérik majd az 1600 km/h sebességet. Noble-t megkérdezték néhány dologról az évforduló kapcsán, ő pedig elmondta, hogy a sebesség iránti szenvedélye már gyermekkorában elkezdődött, és amikor 1979-ben nekiálltak megépíteni a Thrust2-t, mindössze 175 font állt a rendelkezésükre; hat év alatt sikerült összegyűjteni a pénzt, és megépíteni az autót.
Arról is beszélt, hogy milyen érzés ekkora sebességgel vezetni. Mint elmondta, az autón lévő hátsó farokelemek csak 480 km/h környékén lépnek működésbe, stabilizálva a járművet, majd innentől kezdve egészen 950 km/h-ig „unalmassá” válik a dolog. Aztán mikor a kocsi eléri ezt a sebességet, lökéshullám jelentkezik az orránál, amely misztikus ködként veszi körül a járművet.
A pilóta említést tett arról is, hogy az irányítás főleg a lassítás folyamatánál válik nehézzé, ahol minden másodperc számít, és amikor kinyitja a lassítóernyőt, közel 6 G erőhatás nehezedik a pilótára, ami már-már műrepülős érték.
Richard Noble elmondása szerint ha közölnék vele, hogy másnap reggel megismételheti a mutatványt, minden további nélkül, örömmel vágna neki a feladatnak. Azt pedig, hogy sikerül-e majd két év múlva neki és csapatának átlépni az 1600 kilométer, vagyis 1000 mérföld per órás álomhatárt, kíváncsian várjuk.