Mindez azt jelenti, hogy a menetkész autó közel 1400 kilogrammos tömegéhez 1400 lóerő fog rendelkezésre állni. A szuperlatívusz teljesítményt továbbra is a gyártó végletekig feltöltött V8-asából nyerik ki a mérnökök. A számítógépes szimulációk szerint a szuperautó álló helyzetből 200 km/h-ra rekordidő alatt gyorsul, de ugyanezt teszi a 0–400-as sprinten is: ezt állítólag 20 másodperc alatt teszi meg, lepipálva a Veyron 25 szekundumos idejét.
A végsebesség legalább 450 km/h elméletben, amely még a mai abroncstechnikával is a megvalósíthatóság határát súrolja – de még így is előfordulhat, hogy a közveszélyes típus végsebességét elektronika húzza meg ennyiben. A prototípus a cégvezető elmondása szerint ráadásul már 2013 végén készen lesz, a gyártósorról pedig végül hat példány fog legördülni.
Bár már-már valószerűtlenül magas ár lesz esedékes érte, még a Koenigsegg pénzügyi osztálya is úgy gondolja, hogy komoly veszteségeket könyvelhetnek el miatta, igaz, a marketingesek kitartóan győzködik a vezetést a befektetés egyéb modellekre gyakorolt eladásösztönző hatásáról.