Az i-Road EV-ről volna szó, melyről most bejelentették, hogy zöld utat kaphat a sorozatgyártásra. A kis villanyos autó – már ha egyáltalán nevezhetjük annak – a Renault Twizy filozófiájának követője, azonban van egy lényeges különbség a két jármű között: a franciák minije négy kereket kapott. A japánokén kettő van elöl és egy hátul, ezzel lehetővé téve, hogy kanyarokban megdőljön a jármű, mint egy motor. Így anélkül tudja tartani a sebességet, hogy a borulás veszélye fenyegetné. A fura szerzet 50 kilométert képes megtenni 30 km/h-s állandó sebességgel, és amellett, hogy szárazon tartja vezetőjét, nem foglal nagyobb helyet, mint egy méretesebb robogó.
A Toyota azt is elárulta, hogy bár sorozatgyártásba kerül i-Road, csak Japánban találkozhatunk majd vele, és ott sem vásárolhatja meg egy hétköznapi vevő, mert az elektromos kisautó csak a Ha:Mo nevű autómegosztó cég kínálatában lesz megtalálható.
A jármű jelenleg még tesztelés alatt áll a Toyota-városban. A japánok mérnökei szerint az elektromos mini remek megoldást nyújthat a nagy és forgalmas városok közlekedési problémáira a későbbiekben.