Alig kezdődtek meg az előértékesítések, mi több, a márkakereskedésekhez csak a jövő hónapban érkeznek meg az első autók, a leendő vásárlók máris nyolcezer példányra adták le rendelésüket, látatlanban. Ez a szám meghaladja a BMW várakozásait is, a müncheniek most épp azon morfondíroznak – a sikeren felbuzdulva –, hogy miként tudják megemelni a gyártási mennyiséget.
Egy Amsterdamban megrendezett sajtókonferencián Friedrich Eichiner, a BMW gazdasági vezetőségének igazgatója elmondta, hogy amennyiben a kereslet továbbra is ilyen magas marad, még több pénzt fognak befektetni a gyártásba – a jövő évi produkciót 10 ezerre tervezi felemelni a BMW, de természetesen a darabszámok mindig az aktuális igények függvényében kerülnek meghatározásra.
Az i3 hazai vonatkozásáról egyelőre nincsenek információink: nagyon reméljük, hogy a típus forgalmazására Magyarországon is sor kerül, de mi bizonyára csak a második körben fogunk kapni az elektromos típusból, a szalonok és a márkaszervizek felkészítése a különös modell befogadására ugyanis komoly felkészülést igényel, amihez idő kell.
Amennyiben megérkezik az autó, itthon várhatóan 10 millió forinton belül marad a vételára, ami a magas alapfelszereltség és a szuperfejlett technika ismeretében – a többi elektromos konkurenst figyelembe véve – nem is tűnik eltúlzottnak.