Az elektromos BMW i3-at viszik, mint a cukrot

A BMW csak szép csendben nevet a markába, az i3 ugyanis sikeresebb, mint gondolnánk.

Vajda János
2013. 10. 16. 14:27
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Alig kezdődtek meg az előértékesítések, mi több, a márkakereskedésekhez csak a jövő hónapban érkeznek meg az első autók, a leendő vásárlók máris nyolcezer példányra adták le rendelésüket, látatlanban. Ez a szám meghaladja a BMW várakozásait is, a müncheniek most épp azon morfondíroznak – a sikeren felbuzdulva –, hogy miként tudják megemelni a gyártási mennyiséget.

Egy Amsterdamban megrendezett sajtókonferencián Friedrich Eichiner, a BMW gazdasági vezetőségének igazgatója elmondta, hogy amennyiben a kereslet továbbra is ilyen magas marad, még több pénzt fognak befektetni a gyártásba – a jövő évi produkciót 10 ezerre tervezi felemelni a BMW, de természetesen a darabszámok mindig az aktuális igények függvényében kerülnek meghatározásra.

Az i3 hazai vonatkozásáról egyelőre nincsenek információink: nagyon reméljük, hogy a típus forgalmazására Magyarországon is sor kerül, de mi bizonyára csak a második körben fogunk kapni az elektromos típusból, a szalonok és a márkaszervizek felkészítése a különös modell befogadására ugyanis komoly felkészülést igényel, amihez idő kell.

Amennyiben megérkezik az autó, itthon várhatóan 10 millió forinton belül marad a vételára, ami a magas alapfelszereltség és a szuperfejlett technika ismeretében – a többi elektromos konkurenst figyelembe véve – nem is tűnik eltúlzottnak.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.