Bemutatkozik a nyújtott tengelytávú Range Rover L

A Land Rover nyújtott változatot készít az Evoque-ból, most bemutatták a megnövelt tengelytávú variánst.

Kenéz Tibor
2013. 10. 30. 7:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az angol gyártó betartotta ígéretét, és az eddig sem kicsi zászlóshajójából hosszított változatot készített, mely képes még fokozni a luxust. Külsőleg nem sok változást hozott az új variáns, mindössze a mérete az, amiből egyértelműen tudunk következtetni arra, hogy L kivitellel van dolgunk. A normál modell ötméteres hosszához képest húsz centit nőtt, ami a hátsó lábtér esetében 14 centiméteres javulást eredményezett, így az eddig is nagyvonalú helykínálat már-már királyi kényelemmé változott.

A hátsó üléstámlák dőlésszögén is nagyobb mértékben változtathatnak, akik kifizetik a plusz húsz centi árát. A normál verziónál jobban, tizenhét fokkal dönthetjük meg az üléseket.

Természetesen minden olyan extrát megkapott az autó, ami erre a „sofőrös” kategóriára jellemző, így a hátul ülő tulajdonos könnyedén tudja elektromosan mozgatni az anyósülést, ha több helyre van szüksége, alapáron jár például a panorámatető, illetve az elektromotorokkal mozgatható napfényvédő rolók. Elérhetők olyan extrák, mint az első üléstámlákba szerelt 10,2 hüvelykes monitorok, hűtőrekesz, 18 irányban állítható elektromos hátsó ülések masszázsfunkcióval, valamint ledes hangulatvilágítás.

Az L verzió a Vogue, a Vogue SE és az Autobiography felszereltségi szintekkel kérhető, sőt a nyújtott tengelytávú változat számára bevezettek egy új Autobiography Black nevű szintet, mely minden Land Rover királya lesz mind kidolgozását, mind felszereltségét, mind árát tekintve. A gyáriak elmondták, hogy óriási hangsúlyt fektettek arra, hogy az autó gondosan kialakított, magas szintű belső tere megfeleljen a közönség igényeinek, és harmonizáljon az elegáns külsővel. Természetesen a legkülönlegesebb bőrökkel és anyagokkal dolgoztak a mérnökök, valamint csak ehhez a felszereltségi szinthez elérhetővé tettek különleges hétküllős, magasfényű, polírozott keréktárcsákat 21 és 22 hüvelykes méretben.

A britek tehát kitettek magukért, és a Range Rover történetében először elkészített változattal ismét megerősítették, hogy ezt a sorozatot, bár képességei alkalmassá tennék rá, nem terepjárásra szánták, hanem azoknak a gazdag vásárlóknak, akik még magasabbról szeretnének kitekinteni az átlagemberek világára.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.