Az angol gyártó betartotta ígéretét, és az eddig sem kicsi zászlóshajójából hosszított változatot készített, mely képes még fokozni a luxust. Külsőleg nem sok változást hozott az új variáns, mindössze a mérete az, amiből egyértelműen tudunk következtetni arra, hogy L kivitellel van dolgunk. A normál modell ötméteres hosszához képest húsz centit nőtt, ami a hátsó lábtér esetében 14 centiméteres javulást eredményezett, így az eddig is nagyvonalú helykínálat már-már királyi kényelemmé változott.
A hátsó üléstámlák dőlésszögén is nagyobb mértékben változtathatnak, akik kifizetik a plusz húsz centi árát. A normál verziónál jobban, tizenhét fokkal dönthetjük meg az üléseket.
Természetesen minden olyan extrát megkapott az autó, ami erre a „sofőrös” kategóriára jellemző, így a hátul ülő tulajdonos könnyedén tudja elektromosan mozgatni az anyósülést, ha több helyre van szüksége, alapáron jár például a panorámatető, illetve az elektromotorokkal mozgatható napfényvédő rolók. Elérhetők olyan extrák, mint az első üléstámlákba szerelt 10,2 hüvelykes monitorok, hűtőrekesz, 18 irányban állítható elektromos hátsó ülések masszázsfunkcióval, valamint ledes hangulatvilágítás.
Az L verzió a Vogue, a Vogue SE és az Autobiography felszereltségi szintekkel kérhető, sőt a nyújtott tengelytávú változat számára bevezettek egy új Autobiography Black nevű szintet, mely minden Land Rover királya lesz mind kidolgozását, mind felszereltségét, mind árát tekintve. A gyáriak elmondták, hogy óriási hangsúlyt fektettek arra, hogy az autó gondosan kialakított, magas szintű belső tere megfeleljen a közönség igényeinek, és harmonizáljon az elegáns külsővel. Természetesen a legkülönlegesebb bőrökkel és anyagokkal dolgoztak a mérnökök, valamint csak ehhez a felszereltségi szinthez elérhetővé tettek különleges hétküllős, magasfényű, polírozott keréktárcsákat 21 és 22 hüvelykes méretben.
A britek tehát kitettek magukért, és a Range Rover történetében először elkészített változattal ismét megerősítették, hogy ezt a sorozatot, bár képességei alkalmassá tennék rá, nem terepjárásra szánták, hanem azoknak a gazdag vásárlóknak, akik még magasabbról szeretnének kitekinteni az átlagemberek világára.