Persze azoknak, akik teljesítménybő négykarikás limuzinról áhítoznak, elérhető az S8, amely esetében papíron 520 lóerő áll rendelkezésünkre, ám méréseink megerősítették, hogy a négyliteres, kétturbós V8-as az ígért 4,2 szekundumos 0â100-nál is jóval lenyűgözőbb gyorsulásra képes. Stephan Reil, a quattro GmbH vezető tervezője indokolta meg, miért nem duzzasztják Ingolstadtban még tovább a lóerőket.
„Egy RS modellnek minimum 20-25 százalékkal erősebbnek kell lennie, mint az S verziónak. Ezt figyelembe véve azt kell mondanunk, hogy nincs értelme egy RS8 vagy A8 RS megépítésének” – mondta a szakember. Persze a rivális Mercedes-Benz az S63, illetve az S65 AMG személyében kínál brutális luxusszedánt, ám nem véletlen, hogy a BMW sem forszírozza az M7-es megkonstruálását az 544 lóerővel rendelkező 760i mellett.
Egyszerűen ésszerű indokok miatt az Audi döntéshozói nem látják értelmét egy 625-650 lóerős modell életre hívásának, s könnyen lehet, hogy gazdasági szempontok alapján sem volna kifizetődő az ötlet megvalósítása. Másrészt nem mondhatjuk, hogy nem koncentrál a teljesítményre az Audi, hiszen nemrégiben a Nanuk letette a névjegyét az asztalra. Mivel Ferdinand Piechnek nagyon tetszett az alapot adó Italdesign Giugiaro Parcour koncepció és általában megvalósul, amit szeretne, gondolhatnánk, könnyedén szériává érhet a tanulmány, azonban mindezt gyári források már cáfolták.