A kis járgány ezzel bármilyen szuperautónak képes fityiszt mutatni, ugyanis például egy 1200 lóerős Bugatti Veyron is 3-4 tizeddel lassabban teljesíti a sprintet, mi több, az elektromos autók leggyorsabbika nem csak kategóriájában, hanem abszolútban is diadalmaskodott, ugyanis az eddigi rekordernek számító Ariel Atom V8 2010-ben felállított 2,3 szekundumos eredményét szintén sikerült túlteljesíteni.
A csapat nyilatkozata szerint még ők is meglepődtek a hitelesített mérésen, hiszen a rekorddöntés körülményeit elemezve úgy gondolták, hogy nagyon örülnek, ha elérik a 2,3 másodpercet. A rekorder egyébként egy Formula Student sorozatú járgányhoz hasonlít talán a legjobban, az autót pedig a Delfti Műszaki Egyetem hallgatói építették illetve tervezték.
A különös négykerekű csúcstechnikájára mi sem utal jobban, mit annak üres tömege: hiába pici a gép, a 145 kilós száraz tömeg egyszerűen hihetetlen, a gyorsulási kísérlet során pedig természetesen a csapat legkisebb és legkönnyebb tagja, vagyis Marly Kuijpers foglalt helyet a rakétában.
Sofőrrel együtt a teljes tömeg így alig volt magasabb 200 kilónál, amihez 135 lóerős maximális teljesítmény dukált, amit kerékagymotorok állítanak elő. Innen is látszik, hogy az erő közel sem minden, s a legfontosabb tényező a gyorsaságnál a tömeg/teljesítmény arány, amihez elengedhetetlen a súlycsökkentés. Az áttétezés és az akkumulátor mérete természetesen a gyors művelethez került meghatározásra.