A középmotoros újdonság utasainak háta mögött ezúttal egy 3,7 literes erőforrás duruzsol, ami egyébként az aktuális Ford Mustang lemezei alatt is szolgálatot teljesít. A V6-os üvöltését azonban most 380 paripa nyerítése és a 320 Nm-es nyomaték által megtépett hátsó abroncsok sírása kíséri, így gyorsítva a mindössze 900 kg tömegű sprintert 2,8 szekundum alatt 100 km/h-s sebességre. A végsebesség 280 km/h adódik, ahol már 900 kg-os leszorítóerő is termelődik.
Az igazán nagyravágyók azonban minderre nyugodt szívvel legyinthetnek egyet, az utcai változat ugyanis még eltörpül a pályára szánt kivitel mellett, ami már egy háromliteres, V8-as motor 500 lóerős teljesítményével gazdálkodik. Mondanunk sem kell, hogy a kényelmi extrák kínálata igencsak szűkös, de laikusok azért klímaberendezést még rendelhetnek friss szerzeményükbe, ami a bukókeretnek, vagy éppen a hatpontos biztonsági övnek köszönhetően az FIA vendégszeretetét is kivívja magának a GT osztályban.
Az ár ez esetben relatív, az utcai kivitelért esedékes úgy 43 millió forintos összeg ugyanis a menetdinamikai képességekhez viszonyítva végtelenül kedvező, míg a praktikus értékek vizsgálatával közönséges rablás – a prioritások tisztázása után a Radical RXC akár már ma megrendelhető.