A japánok ezúttal is a tőlük megszokott formatervet hozták, agresszivitás terén némi túlzással, de talán ennyi szükséges is a BMW M divíziójának legfrissebb tagja ellen. A hűtőmaszk most már jellegzetesnek mondható, s igen méretes, ami már önmagában is utal a tisztességes motorteljesítményre. A fényszórókat mindeközben az IS ihlette. Az aktív hátsó szárny és a négy darab kipufogócső komoly technikára enged következtetni, azonban ez nem is meglepő, hiszen ebben a szegmensben mindent bele kell adni a siker érdekében.
A források szerint a Lexus mérnökei nem teketóriáztak, ötliteres V8-assal látták el az RC F-et, amely 460 lóerő körüli teljesítményével és 543 Nm-es csúcsnyomatékával igazán finom társ lehet. Noha az előző generációs IS F-nél erősebb lett a motor, fogyasztás terén természetesen alacsonyabb értékekre számíthatunk a hengerlekapcsolásnak köszönhetően.
Utóbbi esetben négy hengert képes lekapcsolni a rendszer, ami részterheléses használat esetén jelentősebb megtakarítást képes elérni. Egyelőre a Lexus semmilyen hivatalos információval nem szolgál az újdonságot illetően, ám a premierig már nem is kell sokat várni. Az RC F az Észak-Amerikai Autószalonon mutatkozik be, s 2014 szeptemberében kerül majd a szalonokba.