Az új szénszálas légterelő kialakításának köszönhetően az új verzió szinte ugyanannyit nyom a mérlegen (1700 kg), mint a továbbiakban nem elérhető kétüléses variáns, ráadásul 140 km/h-nál 25 százalékkal nagyobb leszorítóerőt tud felmutatni az első tengelyen. A GranTurismo család legkönnyebb és leggyorsabb tagjának erejét továbbra is a gyártó 4,7 literes, szívó V8-as motorja szolgáltatja, amelynek 460 lóereje az MC-t álló helyzetből 100 km/h-ra 4,5 másodperc alatt gyorsítja fel, a tempó fokozása pedig egészen 303 km/h-ig tarthat, ha úgy tartja kedvünk.
A hátsó kerekekhez ezúttal hatfokozatú szekvenciális (robotizált) váltó juttatja az erőt, amely 60 ms alatt képes a fokozatcserére. A transaxle elrendezésnek köszönhetően a tömeg eloszlása is ideális – 48 százalék jut előre. Természetesen önzáró differenciálművet is találunk a csomagban. A vezetési üzemmódválasztó automata, sport és verseny üzemmódja nem csak a gázreakciót és a kipufogót, de a menetstabilizáló hangolását is megváltoztatja.
A fékezésről karbon-kerámia tárcsák gondoskodnak: elöl 380 mm-es, hátul pedig 360 mm-es „tányérokat” fognak a hat- és négydugattyús rendszerek. A megfelelő lassítási erőt a Pirelli P Zero Corsa abroncsok igyekeznek átadni az aszfaltra. A futóművet egyébként ezúttal is úgy igyekeztek hangolni a mérnökök, hogy megőrizze közúti használhatóságát úgy, hogy közben versenypályán se vérezzen el. Utóbbiban az elöl 10, hátul 12 mm-es ültetés is segít, miközben a teljes geometriát feszesebbre hangolták.
Az árakról nem nyilatkozott a gyártó, de vélhetően nem változik jelentősen, így a négyüléses izgalmas sportkupé is nagyságrendileg 50 millió forintos árcédulával rendelkezik majd.