Sok gyártó esetében előfordult már, hogy a tanulmányautókból éppen azokat a részleteket hagyják ki, melyek vonzóvá tették az adott típust, ezzel csalódást okozva a nagyközönségnek. A német gyártó ezért úgy látja, hogy a sorozatgyártású modellnek nem szabad különösebb módon eltérnie a koncepciótól. Kaul úr elmondta, hogy az autó külsőleg nem sokat fog változni.
Mindössze 30 milliméterrel magasabb, és 20 milliméterrel keskenyebb lesz, valamint „cápaságából” veszít valamennyit, és az orra egy hajszállal magasabban fog majd elhelyezkedni. Azt talán nem is érdemes a változások közé sorolni, hogy a koncepció 21 colos keréktárcsáit 20 colosra cserélik. Belül már több változásra számíthatunk, amire a kiállított modell megoldásait látva gondolhattunk is.
A szériára érett változat jóval visszafogottabb lesz, bár alapjaiban nem fog változni. Nem lennénk meglepve, ha a Coupe apróbb változtatások mellett a négyajtós testvérének a belső terét örökölné, mint ahogyan az az előző generációs S osztály és az alapjaira épülő kupé, a CL esetében volt. Így biztosan megmaradnak a letisztult formák, a két óriási, 12,9 hüvelykes képernyő, a négy kerek szellőzőrostély középen, valamint a már ismert kezelőszervek.
Kíváncsian várjuk már a sorozatgyártású kupé bemutatkozását, amit nem sokkal később követ majd a kabrió variáns is. Ha a négyajtós S osztályból indulunk ki, nem fognak csalódást okozni számunkra az új modellek.