A Honda állítása kissé nehezen értelmezhető, hiszen a 911 sem épp ingerszegény modell, no de sebaj, lássuk, mit tartogatnak még az NSX alkotói. A fenti állítás egyébként egészen pontosan Ted Klaus, az NSX fejlesztési vezetőjének interjújából származik. A szakember emellett azt is megjegyezte, hogy a hibrid technológiának köszönhetően fogják tudni produkálni az emlegetett konkurensek képességeit.
Klaus már most figyelmezteti a Honda rajongóit, hogy ne legyenek csalódottak, ha a „teljesítmény és egyéb mérőszámok tekintetében nem dönt csúcsokat az NSX, de a vezető számára nyújtott élmény, a vezetés élvezetének minősége az, ami számít”, és abban bizony jó lesz az újdonság. A szakember elmondása szerint a fejlesztés során olyan sportautókat használtak mércének, összehasonlítási alapnak, mint az Audi R8, a McLaren MP4-12C vagy a Nissan GT-R, s persze a Porsche 911 és a Ferrari 458 Italia sem maradhat ki a felsorolásból.
Az Acura NSX 2015-ben érkezik meg a tervek alapján, s jelenlegi információink szerint a hátsó kerekeket dupla kuplungos automata váltón keresztül meghajtó V6-ost két, az első kerekek meghajtásáért felelős villanymotor segíti majd. Az autót az Egyesült Államokban fejlesztik az Ohio állambeli Raymondban, a gyártás pedig Marysville-ben zajlik majd.