A tényt Gaetano Thorel, a Ford európai marketingigazgatója osztotta meg a sajtóval egy interjú során, miszerint a Vignale-tulajdonosokhoz speciális ügyfélkapcsolat társul majd, s mindez az autó teljes élettartamára vonatkozik. A kiemelt szolgáltatások közé tartozik például az autó mosása, tisztítása is. „Az autót nem a tulajdonosnak kell a kereskedésbe vinnie, ő csak leadja a Ford munkatársának a járművet, aki a megbeszélt munka végeztével visszaviszi a tulajnak” – tette hozzá a szakember.
A Vignale-ügyfelek számára a kereskedések külön alkalmazottat biztosítanak, akik a vásárlók rendelkezésére állnak, legyen szó szervizes problémáról, kiegészítő vásárlásáról vagy egyéb ügyintézésről, bármilyen szolgáltatásról. A kapcsolatot mindig ugyanaz az alkalmazott kezeli, így mindig ismerős arc várja a kiemelt vásárlókat. „A Vignale ügyfelei bármilyen problémával megkereshetik alkalmazottunkat, akár színházjegy vásárlásával, akár szabad parkolóhellyel kapcsolatos kérdésük van” – azaz ténylegesen teljes körű, az élet minden területére kiterjedő szolgáltatást kíván létrehozni a Ford.
Thorel elmondása szerint a Vignale modellek árazása hasonló lesz az ST típusok árpolitikájához, s a bázismodellhez viszonyítva teljesen más ügyfélkör számára építik őket: „aki stílusos, komfortos és személyre szabott szolgáltatást szeretne”, annak érdemes a Ford újdonságait keresnie. A szakember továbbá elmondta, hogy csakis olyan modellekből készül prémium kiadás, amelyeket piaci igények indokolnak. Az első fecske a Mondeo lesz, méghozzá 2015-ben.