Épp ezért elképzelhető, hogy rövidesen bővülni fog a Kecskeméten gyártott modellek száma. Az új verzió nem más, mint a nagytestvértől átvett Shooting Brake kombi változat lehet. Valószínűleg nem készülnek nagy ördöngősségre a csillagos márka mérnökei és formatervezői, így minden bizonnyal ismét a CLS-t veszik majd alapul, mint formai útmutató, persze a kisebbik négyajtós kupé orrával és sziluettjével ötvözve. Ugyanígy a motorválaszték terén sem számíthatunk forradalmi változásokra: valószínűleg egy az egyben át lesz emelve minden hajtáslánc az eredeti CLA-ból, így továbbra is a négyhengeres dízel- (136-170 lóerő) és benzinmotorok (122–211 lóerő) különböző változataiból válogathatunk majd.
Minden bizonnyal – ahogyan a CLS Shooting Brake AMG esetében – az új kistestvérbe is beleépítik a gyáriak a CLA 45 AMG kétliteres 340 lóerős összkerékhajtású hajtásláncát, ezzel tovább bővítve a sportrészleg kínálatát, és örömet okozva a dinamikus közlekedésre vágyó családos apukáknak. Az utolsó modell, amely egyelőre állítólag parkolópályára kerül, nem más, mint az A osztály kabrió változata.
A Mercedesnél úgy döntöttek, hogy a nem túl nagy profittal kecsegtető alsóbb kategóriás rétegmodell helyett inkább egy arculatépítőbb autóba fektetik energiáikat. Hogy pontosan melyik típusról van szó, nem árulták el, de szinte biztosak lehetünk abban, hogy a már általunk is emlegetett S osztály Convertible-ről van szó. Számunkra azonban a legfontosabb, hogy ismét bővülhet a hazánkban gyártott modellek száma, s kíváncsian várjuk a végeredményt, vagyis a hivatalos bejelentést.