A portfólió maradékát pedig, szégyen vagy sem, másokkal közösen dolgozva oldaná meg a japán márka. Mindezt a Tokiói Autószalonon bemutatott koncepciók is remekül példázzák, a GC-PHEV, a Concept AR és az XR-PHEV mind az SUV, illetve MPV kategóriákba pottyantak. Persze ezen modellek esetében sem feltétlen marad önálló a Mitsubishi, ugyanis a Renault-Nissannal kötött, hivatalosan egyetlen kei carra vonatkozó barátság könnyedén kiterjedhet a többi típusra is.
„A Mitsubishi megtalálta a piaci rést az utóbbi években, így magabiztos abban, hogy piacvezető SUV-k, crossoverek és MPV-k készülhetnek fejlett elektromos hajtással” – mondta egy belsős hírforrás a minap. „Mindez elég okot szolgáltat az üzletet illetően, hogy a Mitsubishi fényes jövőjét lássuk a globális piacon”. A forrás többek között azt is elárulta, hogy az olyan, leginkább hagyományos kategóriákban induló modellek, mint a Mirage vagy a Lancer, valamiféle együttműködés keretein belül kerülnek fejlesztésre. Csupán egyetlen platformra van szükség, s akkor a rá építhető maximális méretig tudna nyújtózkodni a Mitsubishi.
Hogy mennyire sikerképes a felvázolt stratégia, a jövőben kiderül, azonban a Mitsubishi által eddig felvonultatott modelleknek az SUV kategóriában eddig nem termett sok babér. Mindenesetre szívesen látnánk, mire képesek a korábban népszerű japán márka újdonságai.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!