A beszámolók szerint a közúton látott, feketére fóliázott példány egyértelműen roadster volt, melynek a tetejét beborították, hogy ne lehessen látni, mégis fel lehetett fedezni rajta egy targaszerű tetőmegoldást. A levehető tetőt valószínűleg a csomagtartóban vagy a motortérben lehet majd tárolni, így nem kell attól félnie a tulajdonosnak, hogy ha elered az eső, nem tudja megvédeni magát és autóját az elázástól. A tetőmegoldás miatt a Spider verzió nagy valószínűséggel újratervezett motorborító elemet kap majd, mely alatt ugyanaz az 1,7 literes négyhengeres turbómotor lapul majd, mely a kupé variánsban is szerephez jut.
A 240 lóerős, 350 newtonméteres erőforrás a hátsó kerekeket hajtja, méghozzá dupla kuplungos automata váltón keresztül. A 2014-re várt újdonság menetteljesítményei a tetőmegoldás miatti többlettömeget figyelembe véve kicsit romlanak majd, azonban az alapverzió 4,5 másodperces százas sprintjéhez képesti egy-két tizedes rontás még így is parádésnak nevezhető. A végsebesség továbbra is közel 260 km/h.
Azon persze nem lepődünk meg, hogy a nyitott tetejű Spider ára még a kupéénál is jóval borsosabb lehet, ez azonban biztosan nem tartja majd vissza a potenciális vásárlókat. Az Alfa Romeo 4C igazi örömforrás lehet sofőrje számára, mellyel az Alfa Romeo végre ismét jó irányba kezdett el haladni, és amennyiben ezt a filozófiát követi a hagyományosabb modelljei esetén, biztosan nem kell majd csalódnunk a jövőben forgalomba kerülő új négykerekűik kipróbálásakor.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!