Egyrészt talán nincs még egy olyan szériagyártású SUV, amely annyira dinamikusan viselkedne például egy versenypálya aszfaltcsíkján, mint az 550 lóerős (750 Nm) 4,8 literes biturbós benzinmotorral felszerelt Cayenne Turbo S, amely szükség esetén akár 4,5 szekundum alatt képes teljesíteni a 0–100 km/h-s sprintet, végsebessége pedig eléri a 283 km/h-t, tehát túlzás nélkül 911-szinten mozog. A kanyartempók és az agilitás a magas súlypont/tömeg ismeretében szintén lenyűgözőek, é sokan bár talán kinevetnék az autót például a Hungaroringen körözés közben, nekünk volt szerencsénk megtapasztalni, hogy a Cayenne-ek csúcsa mennyire helytáll ilyen körülmények között is.
Legalább ennyire lenyűgözőek az állítható légrugós felfüggesztésnek, valamint az ügyes differenciálműveknek is köszönhetően az autó terepen mutatott képességei, amiről mi legutóbbi ukrajnai kalandunk során győződhettünk meg a Diesel S kivitel volánja mögött. Csak néhány szám: a Cayenne-nek nem okoznak gondot a 45 fokos (vagyis 100 százalékos!) lejtők, emelkedők, a 40 fokos oldaldőlés, vagy a fél méternél is nagyobb gázlómélység.
A fenti, alig 3 perces videót érdemes végignézni – valóban meghökkentő felvételeket láthatnak. Nem kérdés, a Porsche Cayenne Turbo S fantasztikus autó, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez el is várható a közel 50 millió forintos alapár ismeretében
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!